Behandling av E2-kunder

You are here:
< All Topics

Bestilling blir sendt inn til oss av E2, med den kundeinformasjonen vi trenger for å opprette kundekort. Videre sender vi kunden avtale iht. oppgitt informasjon i e-post fra E2. Når kunden har akseptert avtalen gir vi beskjed til E2 om at kunden har signert, og at de kan aktivere kunden i sine systemer.

Fakturering utføres av oss, fordi kunden er registrert hos E2 med vårt kundenummer hos transportør. Vi blir dermed fakturert av transportør, og viderefakturerer kunden. Som en følge av dette kan vi få fakturaspørsmål fra kunde, som vi da må svare på/ta stilling til.

EDI-system for disse kundene er ikke Webshipper, men E2 sitt EDI-system, og vi kan derfor ikke hjelpe kunden med spørsmål tilknyttet dette. Her henviser vi kunden til E2 for hjelp.

Tapt/ødelagt pakke må følges opp av oss, fordi kunden (vie E2) er registrert med vårt kundenummer hos transportør – og juridisk eier av kundeforholdet er den som må registrere disse sakene.

Oppsigelse skal sendes til E2. Dersom vi mottar oppsigelse fra kunden kan vi videresende dette til E2 og informere kunden, evt. henvise kunden direkte til E2.

Next Boarde en kunde i Quickship
Table of Contents