Tidsbanken
Tidsbanken er vårt nye system for registrering av timer, og målet er at vi skal bort fra manuelle papirark hvor vi skriver ned timene våre.
Tidsbanken skal brukes av alle, til alt. Det vil si at enkle oppgaver som rydding, plukk, pakk og varemottak alltid skal registreres. Alle våre kunder er registrert som Prosjekter i Tidsbanken, noe som gjør at vi kan registrere timer på hver enkelt kunde.
Når man driver Interne oppgaver, er lager Årnes og lager Alnabru også lagt inn. Plukk, pakk, rydding og andre interne oppgaver skal registreres der.
Det er veldig viktig at alle tar i bruk Tidsbanken, og det er på sikt her vi kommer til å hente timer fra, som igjen overføres til lønnssystemet. Det vil si at hver ansatt selv blir ansvarlig for å stemple inn/ut av tidsbanken når man ankommer og når man går, og man får betalt antall timer man har registrert. OBS: Dette er litt frem i tid, og vi kommer tilbake til når dette skjer.
En annen fordel med tidsbanken er at vi kan fakturere våre kunder for tidsbruk mer effektivt, og mer nøyaktig. Vær derfor nøye med hva du registrerer dine timer på, så ikke feil kunde blir fakturert for arbeidet du utfører. Se videoen under for en gjennomgang av Tidsbanken, du vil få tilsendt en aktiveringsmelding på mobil som lar deg logge inn.
Ved spørsmål – Kontakt Jørgen eller Andreas på slack eller telefon.